ما یک راه حل بهینه هستیم برای کسب وکارهای سنتی که برای زنده ماندن خود در این شرایط سخت دچار مشکل شده اند. شیوه سنتی کسبوکارها که امروزه با افت شدید مواجه شده، نیازمند تغییرات بنیادی در بخش نحوه تجارت و فروش، مطابق با نیاز روز افرادِ مصرف کننده کالاست. با توجه به فراگیر شدن بستر اینترنت، تقریبا اکثر امور جاری افراد جامعه با این بستر درگیر هستند و همچنین از لحاظ فرهنگ جامعه، با ظهور فروشگاههای اینترنتی نظیر دیجیکالا، زنبیل و… اعتماد افراد جامعه نسبت به این فروشگاهها به عنوان بستری امن برای خرید کالا کاملا شکل گرفته است. پس در این دوره بهترین پیشنهاد برای کسب و کارهای سنتی این خواهد بود که علاوه بر بستر فعالیت سابق خود، بستر فروش مجازی و آنلاین کسب و کار خود را از چندین نظر گسترش و ارتقا دهند.
این کار سبب رشد و سازگاری کسب و کار را از چندین جهت خواهد شد.
صاحبان کسب و کارهای آنلاین، به دنبال افزایش اعتبار، امکانات، دسترسی و تجربهی بهتر مشتری از کسب و کارهای خود هستند. حتی بسیاری از کسب و کارها جنبهی سنتی خود را فراموش کرده و با استفاده از ایدههای جدید به دنبال فعالیت اقتصادی در این بخش هستند. به صورت کلی افراد فعال در کسب و کار چهار دسته هستند:
افرادی که به شیوه سنتی کسب و کارشان را مدیریت میکنند و از اهمیت فعالیت در بستر اینترنت بی خبر هستند.
افرادی که به شیوه سنتی فعالیت دارند از تاثیر فعالیت در حوزه خبردارند اما به هر جهت ترجیح میدهند که به شیوه سنتی ادامه دهند.
افرادی که از اهمیت فعالیت به صورت آنلاین باخبراند ولی از راه و مسیر درست ورود به این حوزه آگاهی ندارد یا متخصص معتمدی در این حوزه نمیشناسند.
افرادی که تاثیر این حوزه را درک کرده اند و همراه با کسب و کار سنتی در این حوزه هم در حال فعالیتاند. حتی ترجیح دادند که تنها در این حوزه کسب و کارهای آنلاین حضور داشته باشند.