انتقال پیج اینستاگرام به سایت

کوچ از اینستاگرام به وب سایت فروشگاهی

بهترین بستر کسب و کار آنلاین

بهترین بستر برای ایجاد کسب و کار مجازی چیست؟ برای فروش اینترنتی محصولات چه امکاناتی نیاز دارید؟ بیشترین فروش اینترنتی محصولات در چه بستری صورت می گیرد؟

اگر شما هم جزو کسانی هستید که اهمیت فروش مجازی و اینترنتی محصولات را در کسب و کار خودتان حس کرده اید، پس حتما به این دغدغه دچار شده‌اید که چطور سود فروش خود را در این بخش افزایش دهید. با توجه به شرایط کشور، هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ وجود بیماری‌ همه‌گیر کرونا، اهمیت فعالیت در این بخش برای کسب و کارها شدیداً افزایش یافته است. اینستاگرام به عنوان عام‌ترین و معمول‌ترین بستر برای کسب‌ و کارهایی است که می خواهند به شکل مجازی فعالیت اقتصادی داشته باشند. به این دلیل که جامعه مخاطبین آن بسیار بالاست و تقریبا از تمامی اقشار جامعه در آن حضور فعال دارند و همچنین کار با آن نیاز به دانش، تخصص  و تخصیص هزینه‌ی سنگین ندارد. البته که خود اینستاگرام هم به این نیاز از مخاطبان خود آگاه است و برای رشد این وجه از پلتفرم خود در حال تلاش است، همانطور که شاهد هستیم بسیاری از کسب و کارها وجود دارند که موفقیت خود را مدیون اینستاگرام هستند.

اما اگر قرار باشد قدمی به سوی فروش حرفه‌ای تر در زمینه بستر دیجیتال و مجازی برداریم، اینستاگرام با توجه به محدودیت‌هایی که در این زمینه دارد، قطعاً جوابگوی پیشرفت مورد انتظار نخواهد بود. در زمینه ابزارهای تحلیلی بازار و فروش، ابزارهایی که در بستر اینستاگرام وجود دارد بسیار محدود هستند و همچنین در برخی از امکاناتی که در اینستاگرام برای بازاریابی اینترنتی تعبیه شده است، به دلیل محدودیت‌های به وجود آمده از طرف تحریم‌ها، برای کاربران داخل کشور قابل استفاده نیست.

 همینطور اینستاگرام نسبت به جامعه کل فعالان حوزه مجازی مخاطبان محدودتری را پوشش می دهد. بنابراین اینستاگرام اگرچه برای شروع تجارت اینترنتی ابزار بسیار مناسبی است، اما برای برداشت یک گام به سمت حرفه‌ای تر شدن و رقابت با رقیب‌های سطح بالاتر در این حوزه، پتانسیل مناسبی ندارد. ابزاری که در بالاترین سطح به جهت پلتفرم اجرای تجارت اینترنتی استفاده میشود، وب‌سایت‌های فروشگاهی هستند که با تکنولوژی متناسب با کسب و کار پیاده‌سازی و اجرا می شوند. وب‌سایت‌ها به این دلیل که از شروع کار بر مبنای نیازسنجی و کاربرد موردی ساخته می شوند، دقیقا متناسب با ویژگیهای مورد نیاز کسب و کار طراحی و پیاده سازی خواهد شد.

روال انتقال پیج به وب‌سایت

روند طراحی وب‌سایت از پیج اینستاگرام در بلانفو از مراحل زیر پیروی می کند، انتشار این مراحل صرفاً به جهت آگاهی بیشتر کارفرمایان از مراحل تولید وب‌سایت و درک صحیح از زمان‌بر بودن این رویه، انجام شده است. همچنین از تمامی مخاطبان و همکاران درخواست می شود تا اگر در این مراحل مشکلی مشاهده کردند یا پیشنهاد سازنده‌ای در این مورد دارند از طریق راه‌ای ارتباطی؛ آن را با مجموعه بلانفو در میان بگذارند.

 

 

مرحله اول: پس از آغاز و با تماس پشتیبان اطلاعات اولیه وب‌سایت شامل لوگو، طراحی‌های مورد نظر، امکانات مدنظر کارفرما و… دریافت می‌شود و در اولین قدم، بلانفو یک فایل اکسل اولیه از محصولات موجود در پیج اینستاگرام کارفرما تهیه می کند.

مرحله دوم: فایل اکسل تهیه شده از محصولات به کارفرما ارائه خواهد شد و نقص اطلاعات آن به طور کامل رفع می شود. پس از این مرحله فایل اکسل شامل تمام اطلاعات و جزئیات مربوط به محصولات خواهد بود.

مرحله سوم: در این مرحله تمامی عکسهای دریافتی از محصولات در نرم افزارهایی مانند Adobe Lightroom ویرایش و مارکاژ خواهند شد تا برای آپلود در وب‌سایت آماده شوند.

مرحله چهارم: با توجه امکانات و احتیاجات کارفرما، نسخه اولیه سایت آماده خواهد شد و محصولات در آن آپلود خواهد شد.

مرحله پنجم: در این مرحله نسخه اولیه سایت به کارفرما ارائه خواهد شد و در صورت نیاز به تغییرات، لیستی از تغییرات و بهبودهای احتمالی تهیه خواهد شد.

مرحله ششم: تیم بلانفو در این اقدام به رفع تغییرات و بهبود سایت خواهد کرد.

مرحله هفتم: نسخه نهایی سایت در این مرحله ارائه خواهد شد و آخرین مرحله پرداخت از طرف کارفرما انجام خواهد شد.

مرحله هشتم: از تاریخ تحویل نهایی وب‌سایت به مدت یک ماه طبق قوانین پشتیبانی بلانفو، پشتیبانی از سایت نهایی، شروع خواهد شد. پس از اتمام مهلت آن، در صورت نیاز، کارفرما می‌تواند از طریق بخش خدمات اقدام به دریافت خدمات پشتیبانی نماید.